Ощадбанк запровадив Mobile-банкінг «Ощад 24/7»

З середини листопада перелік дистанційних каналів обслуговування клієнтів Ощадбанку поповнився сучасним багатофункціональним сервісом Mobile-банкінг «Ощад 24/7», який дає змогу керувати власними рахунками за допомогою мобільного телефону з будь-якої точки світу, де є доступ до мережі Інтернет.

Mobile-банкінг «Ощад 24/7» розроблений для смартфонів із операційною системою iOS (iPhone) та мобільних телефонів, що підтримують програмне забезпечення на базі Java. Незабаром сервіс стане доступним для власників телефонів з операційними системами Android та WindowsPhone.

«Завдяки новому сучасному рішенню клієнти Ощадбанку безпосередньо з власного мобільного телефону зможуть контролювати стан своїх рахунків, миттєво переказувати кошти на картки будь-якого банку України, здійснювати платежі, блокувати та розблоковувати картку або встановлювати ліміти на користування нею. Ми і надалі будемо приділяти максимум уваги розширенню функціональності дистанційних каналів обслуговування клієнтів», – зазначив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.

Завантажити Mobile-банкінг «Ощад 24/7» можливо за посиланням http://www.oschadbank.ua/ua/private/mobile/.

Публічне акціонерне товариство „Державний ощадний банк України” – один із найбільших банків України, що має найрозгалуженішу мережу установ. Він активно працює у всіх фінансових секторах. Серед його клієнтів найбільші компанії України. Ощадбанк – єдиний в Україні банк, що має закріплену законом державну гарантію повного збереження грошових коштів громадян, довірених банку. Ощадбанк є найнадійнішим банком за версією видання „Корреспондент” та інвестиційної компанії Dragon Capital. Ліцензія НБУ від 05.10.2011 р. № 148. Офіційний сайт – http://www.oschadbank.ua. Контакт-центр: 0 800 210 800.

Прес-служба Ощадбанку

18.11.2013

інші пропозиції