Ощадбанк збільшує свою популярність за рахунок розвитку альтернативних каналів продажів

Сьогодні в українців Ощадбанк асоціюється не тільки як надійний банк з державною гарантією повернення вкладів. Kілька років поспіль банк активно впроваджує і розвиває альтернативні канали продажів та взаємодії з клієнтами, завдяки чому його образ у свідомості споживачів банківських послуг став більш сучасним та інноваційним.

До альтернативних каналів продажів відносяться перш за все сайт банку та його Контакт-центр, функціонал яких постійно удосконалюється. Впровадження нових сервісів покликане заощадити час клієнтів, що в свою чергу сприяє підвищенню комфортності та якості обслуговування. Так, нещодавно на сайті банку з’явилася послуга «Зворотній дзвінок». Після її замовлення оператори Контакт-центру протягом 30 хвилин зв’язуються з клієнтом та надають кваліфіковану консультацію щодо продуктів та послуг банку, які зацікавили клієнта.

Банк також продовжує активно розвивати WEB-банкінг. Відтак, за дев’ять місяців його роботи вже понад 60 тисяч клієнтів стали його користувачами. Постійне розширення функціоналу WEB-банкінгу за рахунок сучасних зручних сервісів робить цю послугу все більш затребуваною серед клієнтів. На сьогодні WEB-банкінг Ощадбанку надає можливість здійснювати перекази між картками, емітованими банком, та на картки будь-яких українських банків, оплачувати електронні авіа-, залізничні та автобусні квитки, замовляти перевипуск картки, створювати шаблони платежів, управляти лімітом картки, формувати виписки, переглядати історію здійснення операцій, блокувати картку та багато інших операцій. Зареєструватись у системі «WEB-банкінг» на сайті банку може будь-який держатель його платіжної картки.

«Ми активно працюємо над тим, щоб надавати якісні високотехнологічні послуги клієнтам, які хочуть обслуговуватися он-лайн з метою максимально ефективного використання свого часу та фінансових ресурсів. Отже, Ощадбанк буде й надалі розвивати альтернативні канали взаємодії з клієнтами та доповнювати їх новими функціями, враховуючи потреби наших клієнтів», – зазначив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.

Крім того, банк розпочав проект з впровадження власних інформаційно-платіжних терміналів, перші 200 з яких уже встановлено в його відділеннях. Термінали дають змогу здійснювати багато банківських операцій (як готівкових, так і безготівкових) самостійно, без допомоги співробітника банку, а саме: оплату житлово-комунальних послуг, поповнення карткового рахунку, переказ між картками, емітованими Ощадбанком, та на картки будь-яких українських банків, управління рахунком «Мобільні заощадження», поповнення рахунків операторів мобільного зв'язку, Інтернет-провайдерів та IP-телефонії, зміна ПІН-коду, отримання міні-виписки операцій по картці та інформації про залишок на рахунку. У 2014 році банк планує збільшення кількості терміналів до 1200 од.

Нагадаємо, що нещодавно Ощадбанк став другим за популярністю в рейтингу, укладеному аналітиками журналу для інвесторів „Біржевий лідер” та порталу „Україна сьогодні: finanso.net". Рейтинг популярності українських банків формувався на базі таких критеріїв: оцінки частотності слів для Яндекс.Директа за місяць, розрахованої за допомогою сервісу wordstat.yandex.ru, та частоти згадок про українські банки, розрахованої за допомогою агрегатора news.yandex.ru (Яндекс. Новини). Популярність Ощадбанку ґрунтується на двох базових складових – розвиненому інтернет-банкінгу, завдяки якому клієнти можуть керувати своїм рахунком навіть у неробочий час, та державній гарантії повного збереження вкладів.

Довідка. Публічне акціонерне товариство „Державний ощадний банк України” – один із найбільших банків України, що має найрозгалуженішу мережу установ. Він активно працює у всіх фінансових секторах. Серед його клієнтів найбільші компанії України. Ощадбанк – єдиний в Україні банк, що має закріплену законом державну гарантію повного збереження грошових коштів громадян, довірених банку. Ощадбанк є найнадійнішим банком за версією видання „Корреспондент” та інвестиційної компанії Dragon Capital. Ліцензія НБУ від 05.10.2011 р. № 148. Офіційний сайт – http://www.oschadbank.ua. Контакт-центр: 0 800 210 800.

Прес-служба Ощадбанку 

28.10.2013

інші пропозиції