Ощадбанк запровадив нову послугу „Зворотній дзвінок”

Ощадбанк стає ближче до своїх клієнтів. Завдяки постійній модернізації перелік функцій та послуг на сайті банку активно розширюється.

Відтепер отримати кваліфіковану консультацію працівників Ощадбанку стало ще зручніше. Для цього більше не потрібно відвідувати відділення банку або чекати з’єднання з оператором Контакт-центру. Ми самі Вам зателефонуємо! Для цього необхідно обрати на офіційному сайті банку послугу «Замовити зворотній дзвінок», вказавши своє ім’я та контактний телефон. Протягом 30 хвилин працівники Ощадбанку зателефонують Вам та нададуть кваліфіковану консультацію щодо продуктів та послуг банку, які Вас зацікавили. Замовити послугу «Зворотній дзвінок» можна на головній сторінці сайта за посиланням http://www.oschadbank.ua/ua/.

«Послуга «Зворотній дзвінок» є ще одним кроком банку назустріч своїм клієнтам. Наша команда постійно працює над підвищенням рівня обслуговування клієнтів. Особлива увага приділяється розширенню каналів дистанційного обслуговування. Сподіваємось, що нова послуга «Зворотній дзвінок» буде активно використовуватися нашими клієнтами», - зазначила начальник Контакт-центру Анна Старик.

Довідка. Контакт-центр Ощадбанку - централізований високотехнологічний підрозділ банку, що відповідає за дистанційну (засобами телефонного зв’язку/електронної пошти) взаємодію з клієнтами. Телефони Контакт-центру: 0-800-210-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України) та +38-044-363-01-33. Інтернет-сторінка: http://www.oschadbank.ua/ua/contact_center/

Прес-служба Ощадбанку 

27.09.2013

інші пропозиції