Голосове меню

Кожне телефонне звернення реєструється системою, в результаті чого Ви почуєте автоматичне привітання Контакт-центру Ощадбанку.



Для того, щоб скористатися Голосовим меню Вам необхідно:

  1. Перевести Ваш телефон у тональний режим. Для цього Вам необхідно натиснути "*" на клавіатурі Вашого телефону*.
  2. Обрати один із запропонованих режимів обслуговування, натиснувши відповідну цифру:
    • Блокування платіжної картки – 1
    • Інформація за платіжною карткою - 2
    • Інформація щодо послуг Банку – 3
    • Довідкова інформація по відділеннях – 4
    • Ваші зауваження і пропозиції – 5
    • Лінія підтримки вкладників Родовід Банку – 6

*У разі якщо з будь-яких причин Ви не змогли перевести Ваш телефон у тональний режим і відповідно не змогли зробити свій вибір режиму обслуговування, після прослуховування автоматичного меню Вас буде автоматично з’єднано з оператором.

інші пропозиції