Комплаєнс
Ощадбанк є державним банком, який цінує свою репутацію надійної і прозорої фінансової установи та неухильно дотримується у своїй діяльності вимог законодавства.
Департамент комплаєнс-контролю та нагляду за дотриманням регуляторних вимог в Ощадбанку був створений з метою забезпечення відповідності діяльності банку до вимог законодавства, нормативно-правових актів, ринкових стандартів, правил добросовісної конкуренції, а також з метою впровадження високої корпоративної культури управління комплаєнс-ризиками та конфліктами інтересів.
Належне управління комплаєнс-ризиками дозволяє Банку досягти поставлених цілей, мінімізувати ймовірність застосування юридичних санкцій, фінансових збитків або втрат репутації внаслідок невиконання законодавчих актів, а також стандартів та внутрішніх документів.
Повідомлення про неприйнятну поведінку / порушення в діяльності Банку
З метою сприяння поширенню культури корпоративних цінностей та найвищих стандартів етики Ощадбанком розроблений механізм повідомлення про неприйнятну поведінку / порушення в діяльності Банку.
Кожен працівник, клієнт та контрагент Банку має змогу конфіденційно, з розкриттям своєї особи або анонімно, повідомити про порушення в діяльності Банку та/або про неприйнятну поведінку працівників Банку, про яку їм стало відомо.
Якщо вам стало відомо (прямо або опосередковано) або ви стали свідком таких порушень в діяльності Банку як:
- злочини у сфері службової діяльності (зловживання службовим становищем, тощо),
- злочини у сфері господарської діяльності (шахрайство),
- порушення працівниками Банку стандартів етики та поведінки,
- вчинення дій чи прийняття рішень працівниками Банку в умовах конфлікту інтересів,
- порушення при наданні послуг клієнтам / порушення прав споживачів,
- порушення вимог законодавства України,
- хабарництво,
- корупція,
- легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення,
- інші дії, наслідком яких є/можуть бути фінансові, репутаційні або інші втрати для Банку,
ви маєте можливість повідомити Ощадбанк про такі порушення конфіденційно (за бажанням – анонімно) та без ризику покарання будь-яким зручним для вас способом:
- заповнити он-лайн форму Повідомлення про порушення [реалізувати клікабельне посилання на форму]
- надіслати лист* поштою на адресу: вул. Гоcпітальна, 12-Г, м. Київ, 01001, АТ «Oщадбанк», з обов’язковою поміткою «до уваги департаменту комплаєнс»
* Лист-повідомлення про порушення має містити принаймні таку інформацію:
1. Щодо порушення:
- вид порушення/неприйнятної поведінки (наприклад: одержання неправомірної вигоди, конфлікт інтересів, недотримання працівником Банку вимог законодавства, зловживання службовим становищем, неетична поведінка тощо);
- прізвище, ім’я, по батькові працівника/керівника Банку, який допустив порушення;
- детальна інформація про порушення (в тому числі час, місце та дата вчинення, повний опис порушення).
2. Щодо особи, яка повідомляє:
- прізвище, ім’я, по-батькові, контактний номер телефону або електронну адресу для зворотного зв’язку особи, що повідомляє (! не зазначається при наданні анонімних повідомлень);
- побажання щодо:
- збереження конфіденційності та анонімності;
- отримання результатів аналізу звернення (в такому разі контактні дані обов’язкові для зазначення).