Комплаєнс

Ощадбанк є державним банком, який цінує свою репутацію надійної і прозорої фінансової установи та неухильно дотримується у своїй діяльності вимог законодавства.

 

Департамент комплаєнс-контролю та нагляду за дотриманням регуляторних вимог в Ощадбанку був створений з метою забезпечення відповідності діяльності банку до вимог законодавства, нормативно-правових актів, ринкових стандартів, правил добросовісної конкуренції, а також з метою впровадження високої корпоративної культури управління комплаєнс-ризиками та конфліктами інтересів.

Належне управління комплаєнс-ризиками дозволяє Банку досягти поставлених цілей, мінімізувати ймовірність застосування юридичних санкцій, фінансових збитків або втрат репутації внаслідок невиконання законодавчих актів, а також стандартів та внутрішніх документів.

Кодекс поведінки (етики) АТ "Ощадбанк"

Повідомлення про неприйнятну поведінку / порушення в діяльності Банку

З метою сприяння поширенню культури корпоративних цінностей та найвищих стандартів етики Ощадбанком розроблена ефективна система повідомлення про неприйнятну поведінку / порушення в діяльності Банку.

Кожен працівник, клієнт та контрагент Банку має змогу конфіденційно, з розкриттям своєї особи або анонімно, повідомити про порушення в діяльності Банку та про неприйнятну поведінку, про яку їм стало відомо.

Якщо вам стало відомо (прямо або опосередковано) або ви стали свідком таких порушень в діяльності Банку як:

  • подання недостовірної фінансової, статистичної та управлінської звітності,
  • злочини у сфері службової діяльності,
  • злочин у сфері господарської діяльності (шахрайство),
  • порушення санкцій,
  • легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення,
  • неконкурентна практика,
  • хабарництво,
  • корупція,
  • порушення прав споживачів,
  • порушення законодавства України, внутрішніх документів банку,
  • інші дії, наслідком яких є/можуть бути фінансові, репутаційні або інші втрати для Банку

ви маєте можливість повідомити Ощадбанк про такі порушення конфіденційно, за бажанням – анонімно, без ризику покарання будь-яким зручним для вас способом:

  • надіслати листа на поштову скриньку whistleblowing@oschadbank.ua
  • надіслати лист* поштою на адресу: вул. Гоcпітальна, 12-Г, м. Київ, 01001, АТ «Oщадбанк» з обов’язковою поміткою «до уваги департаменту комплаєнс»

 

* Лист-повідомлення про порушення має містити принаймні таку інформацію:

1. Щодо порушення:

  • вид порушення/неприйнятної поведінки (наприклад: вимагання, зловживання службовим становищем, неетична поведінка, одержання неправомірної вигоди, конфлікт інтересів, сприяння в просуванні за посадою, недотримання працівником Банку вимог внутрішніх процедур Банку тощо);
  • прізвище, ім’я, по батькові працівника/керівника Банку, який допустив порушення;
  • детальну інформацію про порушення (в тому числі час, місце та дата вчинення, повний опис порушення).

2. Щодо особи, яка повідомляє:

    • прізвище, ім’я, по-батькові, контактний номер телефону або електронну адресу для зворотного зв’язку з особою, що повідомляє (! не зазначається при наданні анонімних повідомлень);
    • побажання щодо:

- збереження конфіденційності та анонімності;

- отримання результатів аналізу звернення (в такому разі контактні дані обов’язкові для зазначення).

Контакти

Департамент комплаєнс-контролю та нагляду за дотриманням регуляторних вимог