Комплаєнс

Ощадбанк є державним банком, який цінує свою репутацію надійної і прозорої фінансової установи та неухильно дотримується у своїй діяльності вимог законодавства.

 

Департамент комплаєнс-контролю та нагляду за дотриманням регуляторних вимог в Ощадбанку був створений з метою забезпечення відповідності діяльності банку до вимог законодавства, нормативно-правових актів, ринкових стандартів, правил добросовісної конкуренції, а також з метою впровадження високої корпоративної культури управління комплаєнс-ризиками та конфліктами інтересів.

Належне управління комплаєнс-ризиками дозволяє Банку досягти поставлених цілей, мінімізувати ймовірність застосування юридичних санкцій, фінансових збитків або втрат репутації внаслідок невиконання законодавчих актів, а також стандартів та внутрішніх документів.

Повідомлення про неприйнятну поведінку / порушення в діяльності Банку

З метою сприяння поширенню культури корпоративних цінностей та найвищих стандартів етики Ощадбанком розроблений механізм повідомлення про неприйнятну поведінку / порушення в діяльності Банку.

Кожен працівник, клієнт та контрагент Банку має змогу конфіденційно, з розкриттям своєї особи або анонімно, повідомити про порушення в діяльності Банку та/або про неприйнятну поведінку працівників Банку, про яку їм стало відомо.

Якщо вам стало відомо (прямо або опосередковано) або ви стали свідком таких порушень в діяльності Банку як:

  • злочини у сфері службової діяльності (зловживання службовим становищем, тощо),
  • злочини у сфері господарської діяльності (шахрайство),
  • порушення працівниками Банку стандартів етики та поведінки,
  • вчинення дій чи прийняття рішень працівниками Банку в умовах конфлікту інтересів,
  • порушення при наданні послуг клієнтам / порушення прав споживачів,
  • порушення вимог законодавства України,
  • хабарництво,
  • корупція,
  • легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення,
  • інші дії, наслідком яких є/можуть бути фінансові, репутаційні або інші втрати для Банку,

 

ви маєте можливість повідомити Ощадбанк про такі порушення конфіденційно (за бажанням – анонімно) та без ризику покарання будь-яким зручним для вас способом:

  • заповнити он-лайн форму Повідомлення про порушення [реалізувати клікабельне посилання на форму]
  • надіслати лист* поштою на адресу: вул. Гоcпітальна, 12-Г, м. Київ, 01001, АТ «Oщадбанк», з обов’язковою поміткою «до уваги департаменту комплаєнс»

 

* Лист-повідомлення про порушення має містити принаймні таку інформацію:

1. Щодо порушення:

  • вид порушення/неприйнятної поведінки (наприклад: одержання неправомірної вигоди, конфлікт інтересів, недотримання працівником Банку вимог законодавства, зловживання службовим становищем, неетична поведінка тощо);
  • прізвище, ім’я, по батькові працівника/керівника Банку, який допустив порушення;
  • детальна інформація про порушення (в тому числі час, місце та дата вчинення, повний опис порушення).

2. Щодо особи, яка повідомляє:

    • прізвище, ім’я, по-батькові, контактний номер телефону або електронну адресу для зворотного зв’язку особи, що повідомляє (! не зазначається при наданні анонімних повідомлень);
    • побажання щодо:

- збереження конфіденційності та анонімності;

- отримання результатів аналізу звернення (в такому разі контактні дані обов’язкові для зазначення).

Документи

Контакти

Департамент комплаєнс-контролю та нагляду за дотриманням регуляторних вимог