ЗМІ

„Вкладники свої кошти отримають”

 

Голова правління AT «Ощадбанк» Сергій ПОДРЄЗОВ

 

3 1 червня починається виплата компенсаційної тисячі гривень вкладникам Сбербанку колишнього СРСР. Нині ж завершується актуалізація вкладників, які не отримали ці кошти у 2008 році. Про те, як іде цей процес, ми попросили розповісти голову правління Ощадбанку Сергія ПОДРЄЗОВА.

Сергію Олександровичу, насамперед 1 тис. грн отримають ті, кому виповнилося більш як 70 років. Скільки з них уже актуалізувалися?

—   На   початку   проведення актуалізації    ми    розробили спеціальний порядок отримання інформації про місце і час актуалізації даних для вкладників залежно від віку. Отже, вкладники, яким виповнилось понад 70 років, першими змогли отримати інформацію про місце і час актуалізації своїх даних.  Більшість  вкладників ми  вже   обслужили  і  тепер запрошуємо усіх вкладників Сбербанку колишнього СРСР пройти    актуалізацію    своїх даних. Азі червня Ощадбанк розпочне проводити компенсаційні виплати.

Які проблемні питання в цьому процесі виникають?

— У перші дні обслуговування вкладників Сбербанку колишнього   СРСР   спостерігалася велика активність громадян. Це можна пояснити людською психологією,    коли    людина боїться не встигнути і хоче бути в перших рядах. За кілька днів ми погасили напругу, і нині додзвонитися на «гарячу лінію» можна за 1—2 хвилини. Для обслуговування лише цих вкладників у нашому Контакт-центрі працює понад 500 чоловік. Нині в банк звернулося вже майже 3 млн людей. Понад 1 млн вкладників вже пройшли актуалізацію своїх даних та чекають виплати.

А як бути тим, хто свого часу не встиг зареєструватися? Чи можуть вони це зробити зараз?

—  На жаль, ні. Банк нині не проводить реєстрацію. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 23 квітня 2012 року № 346, Ощадбанк відновить процедуру реєстрації з 1 вересня цього року.

До редакції звернулася літня жінка з Київщини, яка розповіла, що за 12 км із села приїхала до райцентру, щоб дізнатися, що потрібно для актуалізації. Замість того, аби надати інформацію, в Ощадбанку їй порадили зайти на сайт і подивитися там. Хороша порада для 75-річної жінки, яка й комп'ютер бачила лише по телевізору! Як бути у таких випадках? Що цим людям потрібно зробити, аби актуалізуватися? — Ощадбанк як соціально відповідальний банк максимально серйозно підійшов до організації роботи з проведення компенсаційних виплат. Враховуючи колосальний досвід роботи банку в період виплат 2008 року, ключовим завданням, яке ми ставили при розробці механізмів виплат, було забезпечення комфортних умов для вкладників під час звернень у банк. Ми не можемо допустити стовпотворінь у наших відділеннях, особливо беручи до уваги, що більшість вкладників — люди похилого віку. Саме тому запропонували вкладникам, не виходячи з дому, дізнатися про місце і дату актуалізації своїх даних.

Це можна зробити за допомогою кількох каналів, і вкладник сам обирає найприйнятніший для себе. Один з найпопулярніших і доступних способів — зателефонувати на «гарячу телефонну лінію» та дочекатися з'єднання з оператором. Другий спосіб — передбачає заповнення спеціальної форми в розділі «Інформація для вкладників Ощадбанку колишнього СРСР» на сайті Ощадбанку. А в кінці квітня у вкладників з'явилася можливість за допомогою смс-повідомлення дізнаватися про місце і час проведення актуалізації своїх даних. Основний телефон «гарячої лінії», як і відправка смс-повідомлення, безкоштовні по всій Україні.

Потім вкладник із пакетом документів іде у відділення банку, щоб здійснити процес актуалізації. Тут же йому повідомляють про час, коли він має прийти в банк вдруге для отримання компенсації.

Якщо ж вкладник з якихось причин не може відвідати установу банку і пройти актуалізацію, за нього це може зробити довірена особа, на яку оформлена довіреність.

Номери телефонів «гарячої лінії»:

0-800-212-000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні) або (044)-364-21-21 (за тарифами Укртелекому). Лінія працює з 9.00 до 18.00 без вихідних.

ДОСЬЄ УК

Сергій ПОДРЄЗОВ. Народився 1970 р. Закінчив Київський державний економічний університет. Спеціальність за освітою — маркетинг і маркетинговий менеджмент.

Банківською справою займається 18 років. Працював у Київській філії АКБ «Українська фінансова група», в АКПБ «Україна». У 1998 р. перейшов на роботу в Ощадбанк. У 2001 р. призначений заступником голови правління AT «Ощадбанк» — директором департаменту обслуговування корпоративних клієнтів. Із квітня 2003 р. — заступник голови правління AT «Ощадбанк», а з березня 2011р. — голова правління банку.

Сторінку підготували Інна КОСЯНЧУК, Олена ОСОБОВА, Владислав КИРЕЙ, Василь БЕДЗІР, Світлана ГАЛАУР, «Урядовий кур'єр»

 

«Урядовий кур’єр», №90 23.05.2012, с.5 тираж 57767, стр. 24

другие предложения