Информация для клиентов филиалов -  Донецкого и Луганского областных управлений

Переведення Донецької та Луганської філії

Донецьке обласне управління Ощадбанку розпочало роботу в Краматорську по вул. Рози Люксембург, 54.
Луганське обласне управління Ощадбанку – в Сєверодонецьку на вул. Енергетиків, буд. 36.

Правління ухвалило рішення «Про зміну адрес місцезнаходження  філій – Донецького та Луганського обласних управлінь АТ «Ощадбанк» на виконання:



Звертаємось до всіх українських громадян, які знаходяться на окремих територіях у районі проведення антитерористичної операції в Донецькій і Луганській областях: Ощадбанк не покине вас напризволяще.

Для вас будуть працювати відділення в таких населених пунктах:


  • У Донецькій області

    • м. Краматорськ
    • м. Костянтинівка
    • м. Селидове
    • м. Авдіївка
    • м. Артемівськ
    • м. Дзержинськ
    • м. Маріуполь
    • м. Курахове
    • м. Волноваха
    • м. Світлодарськ
    • смт Новотроїцьке
    • смт Новгородське
    • смт Кірове

  • У Луганській області

    • м. Сєверодонецьк
    • м. Рубіжне
    • м. Кремінна
    • м. Старобільськ
    • м. Сватове
    • м. Лисичанськ
    • м. Попасна
    • м. Золоте
    • смт Новопсков
    • смт Новоайдар
    • смт Троїцьке
    • смт Біловодськ
    • смт Марківка
    • смт Мілове
    • смт Білокуракине
    • смт Станиця Луганська

  • Оперативний штаб Ощадбанку цілодобово координує свої дії з органами державного управління на території, підконтрольній українській владі.

    Дізнатись детальну інформацію щодо обслуговування можна буде в Контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0-800-210-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні).

    У Контакт-центрі створено окрему лінію для дзвінків з Донецької та Луганської областей і втричі збільшено його пропускну спроможність.

    Робота Контакту-центру не буде припинятись ні на хвилину. Кожен з вас зможе отримати консультацію 24 години на добу.

Увага! Цiлодобова пiдтримка
в Донецькiй та Луганськiй областях

0-800-210-800

Ощадбанк переводить Донецьку та Луганську
фiлiї до Краматорська й Северодонецька
та водночас посилює роботу своїх вiддiлень
у прифронтових районах Донбасу







Інформація щодо порядку обслуговування діючих клієнтів філій – Донецького та Луганського обласних управлінь АТ «Ощадбанк», у тому числі тих, які переселяються з зони проведення антитерористичної операції до інших областей України.

Власники карткових рахунків можуть поповнювати карткові рахунки та отримувати готівкові кошти з рахунків у будь-якому банкоматі та/або відділенні АТ «Ощадбанк» на території України з використанням картки.


Власники карткових рахунків можуть здійснювати погашення заборгованості за кредитними лініями:

  • готівкою через каси установ АТ «Ощадбанк», банкомати та інформаційно-платіжні термінали
  • безготівковим шляхом з інших карткових рахунків через банкомати, WEB-банкінг, мобільний банкінг та з рахунків в інших банках, у т.ч. з використанням послуг міжнародних платіжних систем VISA Money Transfer або MasterCard MoneySend, що надають можливість здійснювати переказ у будь-якій валюті з іншого рахунку, відкритого в установі будь-якого банку.


У разі відсутності картки клієнт може звернутись до будь-якого відділення АТ «Ощадбанк» та відкрити новий поточний рахунок із використанням картки та отримати миттєву картку VisaInstant, після чого через систему WEB-банкінг або мобільний банкінг здійснити переказ коштів з карткового рахунку, відкритого в філії – Донецькому/Луганському обласному управлінні АТ «Ощадбанк» (картка до рахунку, відкритого в філії – Донецькому/Луганському обласному управлінні АТ «Ощадбанк», повинна бути діючою, не заблокованою та підключеною до WEB-банкінгу), на новий картковий рахунок. Звертаємо Вашу увагу на те, що за здійснення переказу буде стягнено комісію згідно з Тарифами за обслуговування поточного рахунку з використанням платіжної картки.

Якщо строк дії картки закінчився, держателі платіжних карток можуть здійснити перевипуск картки (в т.ч. додаткової), звернувшись до Контакт-центру АТ «Ощадбанк» за тел.: 0-800-210-800 або 044 363-01-33, та після здійснення ідентифікації працівником Контакт-центру обов’язково вказати відділення, до якого має бути доставлена нова картка.

Для зміни лімітів за платіжними картками на строк до закінчення поточної доби держателі карток можуть звернутись до Контакт-центру АТ «Ощадбанк». У разі необхідності змінити ліміти на строк, що перевищує 1 добу, держателі платіжних карток можуть звернутись до будь-якого відділення АТ «Ощадбанк» із відповідною заявою.

Власники карткових рахунків можуть переглядати інформацію щодо всіх проведених операцій за платіжними картками або самостійно формувати виписки засобами WEB-банкінгу або мобільного банкінгу. Власники карткових рахунків можуть звернутись для отримання виписки за картковим рахунком або довідки про залишок коштів на рахунку до будь-якого відділення АТ «Ощадбанк».

Порядок обслуговування фізичних осіб, які переселяються з зони АТО

Громадяни, які переселяються з зони проведення антитерористичної операції до інших областей України, та звертаються до АТ «Ощадбанк» з метою відкриття карткових рахунків для отримання державної цільової допомоги, пенсії, заробітної плати, мають надати довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи.

Інформацію про установи АТ «Ощадбанк» усіх рівнів на території України можна дізнатись за посиланням або в Контакт-центрі за тел: +380 800 210 800.


Для власників поточних та депозитних рахунків

У разі бажання отримати кошти з поточного чи депозитного рахунку, відкритого в установах філій – Донецького та Луганського обласних управлінь АТ «Ощадбанк», власник рахунку має звернутись до будь-якої установи Ощадбанку (крім ТВБВ IV типу).

Вкладнику необхідно пред’явити:

  • паспорт;
  • облікову картку платника податків (ідентифікаційний номер) (за наявності);
  • довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи (за наявності);
  • ощадну книжку (в разі бажання перерахувати всю суму коштів, що знаходиться на рахунку);
  • примірник договору банківського вкладу/договору банківського рахунку (за наявності).

У разі втрати ощадної книжки вкладник додатково подає відповідну заяву.

Ідентифікація та обслуговування вкладників філій – Донецького та Луганського обласних управлінь АТ «Ощадбанк» здійснюється за паспортом або документом, що його замінює.

Таким клієнтам відкриваються поточні або депозитні рахунки.

Кошти виплачуються шляхом зарахування на новий поточний або депозитний рахунок, відкритий в установі, до якої звернувся вкладник філій – Донецького або Луганського обласних управлінь АТ «Ощадбанк».

Кошти клієнтам філії – Луганського обласного управління АТ «Ощадбанк» перераховуються з відділень, де були відкриті рахунки, в разі можливості здійснення операцій такими відділеннями.

Способи виконання зобовʼязань за кредитними договорами

У зв’язку з проведенням на окремих територіях України антитерористичної операції, Банком прийнято рішення з 14 квітня 2014 року до дати завершення проведення антитерористичної операції або воєнних дій на території України не здійснювати нарахування неустойки (пені та/або штрафів) позичальникам – фізичним особам за кредитними договорами, які було укладено банком в особі філій – Луганського та Донецького обласних управлінь АТ «Ощадбанк» та підпорядкованих їм відділень. Заходи щодо скасування (списання) неустойки вказаним позичальникам здійснюються Банком самостійно (без необхідності звернення клієнтів).

Погашення кредитної заборгованості фізичними особами – позичальниками філій – Луганського та Донецького обласних управлінь на території України можливе:


  1. Шляхом внесення грошових коштів у касу будь-якої установи АТ «Ощадбанк», розташованої на території України. Витрати, пов’язані з переказом грошових коштів, визначаються відповідно до тарифів АТ «Ощадбанк».
  2. Шляхом переказу грошових коштів через установи інших банків України (у валюті, передбаченій кредитним договором) на рахунок, зазначений у кредитному договорі для погашення заборгованості за кредитом філії – Луганського обласного управління (код банку 304665)/філії – Донецького обласного управління (код банку 335106).

При цьому зазначається наступне призначення платежу:


Погашення заборгованості __________________________ (зазначається ПІБ позичальника) _____________________ (зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податку (ідентифікаційний номер) за кредитним договором №_____ дата_____ за кредитом філії – Луганського обласного управління/філії – Донецького обласного управління.

Витрати, пов’язані з переказом/зарахуванням грошових коштів, визначаються банком, через який здійснюється такий переказ / АТ «Ощадбанк» відповідно до їх тарифів.

Враховуючи складну ситуацію в Донецькій та Луганській областях, клієнти можуть зателефонувати до Контакт-центру АТ «Ощадбанк» та:

  • отримати інформацію щодо розташування та режиму роботи установ АТ «Ощадбанк»;
  • повідомити, в якому відділенні їм буде зручно обслуговуватись.

Контакт-центр: 0-800-210-800 або 044-363-01-33.