Вигідний варіант. П'ять причин обрати преміум-банкінг

Матеріали експертів банку в змі
Данило Меркулов, керівник преміум-банкінгу Ощадбанку, розповідає, чим преміум-сервіс вигідний і клієнту, і банку
Сайт: Новое время

Данило Меркулов, керівник преміум-банкінгу Ощадбанку, розповідає, чим преміум-сервіс вигідний і клієнту, і банку.

П'ять причин для клієнта вибрати преміум-сервіс Ощадбанку

1. Комфорт

Вам просто варто поглянути. По-перше, це красиво! Це зручно і конфіденційно. У нас є два типи локацій для преміальних клієнтів. Преміальні зони - це спеціальні зони в нових роздрібних відділеннях банку, де клієнт може наодинці з менеджером обговорити всі питання і, не повертаючись до загальної зали, провести касові операції. Зараз таких зон вже 17 в Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі. До кінця року плануємо, що їх буде більше 50.

Ще один формат - преміум-центри. Це відділення, які працюють виключно з клієнтами преміум-сегменту. Перший такий центр відкрито цього року в Києві. У 2018 року плануємо відкрити ще два. Для клієнта це по суті його офіс, в якому він може вирішити всі свої фінансові питання, призначити і провести зустріч.

2. Експертиза

Підбір преміальних менеджерів - це серйозний конкурс. Для роботи в Києві ми відібрали 10 найдостойніших з 170 претендентів. Це люди, які мають прекрасні комунікаційні навички, економічну освіту і мінімум 5 років досвіду роботи за фахом. У них є можливість постійно отримувати інформацію всередині банку з макроекономічних тенденцій, по роботі будь-якого з підрозділів. Крім відповідей на традиційні питання клієнтів щодо валютного курсу, оптимальних строків і валюти розміщення, розподілу фінансового портфеля між членами сім'ї, альтернативних інструментів фінансування та інше - це дозволяє нашому преміум-менеджеру бути корисним клієнту в будь-яких нестандартних ситуаціях.

3. Нестандартні рішення

Як тільки запит банківського клієнта виходить за рамки стандартного пакета банківських послуг, єдине місце, де йому можуть допомогти вирішити, це преміум-банкінг. Наприклад, переказ коштів на свої цілі в рамках електронної ліцензії на суму $50 тис. на рік. Або альтернативне інвестування, наприклад в нерухомість поза Україною. Ми також можемо придбати для клієнта облігації внутрішньої держпозики (ОВДП). Для будь-якого іншого підрозділу ця угода багатоходова і нешвидка. Оперативно реалізувати подібні рішення можна тільки в рамках преміум-обслуговування.

4. One stоp shop

Для клієнта, який обслуговується в банку різними бізнес-напрямками, саме преміум стане так званим one stоp shop. Один телефонний номер клієнт-менеджера у Вашій книжці об'єднає для Вас весь ресурс тридцятитисячного колективу банку і наших партнерів. Наприклад, клієнт обслуговується в банку як фізособа і при цьому є власником бізнесу або топ-менеджером компанії. Або у клієнта велика сім'я і виникає питання передачі капіталу в наступному поколінні або третім особам. У преміум-підрозділу є профільні партнери в усіх напрямках, які будуть оперативно включені в рішення будь-якого поставленого клієнтом завдання.

5. Клубний формат

Ми проводимо тематичні закриті заходи для клієнтів.

В рамках цих заходів клієнти знайомляться один з одним, встановлюють ділові та особисті стосунки. Неодноразово це ставало початком спільних проектів і продуктивних угод. При активному залученні експертизи банку і наших партнерів обговорювані проекти реалізуються максимально швидко. Ну а банк в свою чергу отримує лояльних клієнтів і новий бізнес на транзакційне обслуговування.

П'ять причин для Ощадбанку зробити все для зручності преміального клієнта

1. Прибуток

У нас є два основних критерії, згідно з якими ми відносимо клієнта до преміального сегменту - за розміром депозиту або за рівнем придбаної платіжної картки. У сегменті private середній розмір депозиту - понад 7 млн грн, а в сегменті преміум - близько 1 млн грн. Для порівняння нагадаю, що в роздрібному бізнесі середній розмір депозиту близько 60 000 грн. Різниця, як бачите, в десятки разів. Незначний відсоток клієнтів генерує значну частину депозитного портфеля.

2. Внутрішньобанківська синергія

Типовий профіль нашого преміум-клієнта - власник бізнесу або топ-менеджер в найактивнішому віці 35-45 років. Переконавшись особисто в комфорті роботи з банком, клієнт готовий привести на обслуговування в банк свою сім'ю, свій бізнес, рекомендувати друзям. При такому комплексному обслуговуванні клієнта, банк отримує значимий синергетичний ефект.

3. Сегментація клієнта

Ключ до ефективності банку - сегментація клієнтської бази. Ми правильно оцінили існуючий потенціал і з нуля побудували новий бізнес-напрямок. Процес модернізації Ощадбанку, який активно проходить вже протягом трьох років, дозволив нам спочатку досить високо підняти планку при створенні преміум-банкінгу. І наші зусилля виправдалися. Ми відкрили перші преміум-зони і набрали відповідний персонал. Через рік депозитний портфель сегмента преміум виріс на 61%, а число преміум-клієнтів збільшилося на 59%. Тому що преміум-клієнт отримав відповідний своїм запитам рівень сервісу.

4. Професіоналізм

Робота з преміальним сегментом клієнтів досить складна, комплексна, вимагає високої кваліфікації фахівців і більш складних процедур. Коли ця система вибудувана, вона підтверджує статус банку як високотехнологічного, професійного гравця на ринку фінпослуг. Це вагомий аргумент на користь того, що ми - сучасний банк, а не ощадкасса.

5. Інвестиційна привабливість

Наявність преміального підрозділу робить банк привабливим для інвесторів. Ощадбанк при стратегічному партнерстві з ЄБРР йде по шляху трансформації. Структурування преміум-банкінгу як окремого, високоприбуткового бізнес-сегмента, як зрозуміла для стратегічного інвестора бізнес-модель істотно підвищує вартість цього державного активу.

http://biz.nv.ua/ukr/finance/vigidnij-variant-1565660.html

інші статті

Андрій Пишний: Якщо "Укрпошта" хоче бути банком, то банкам треба дати ...

Інтерв’ю А.Г.Пишного
Сайт: Економічна правда
Що відбувається з Ощадбанком, чи насправді він уже не той бюрокартичний "монстр". Про це в розмові з головою Андрієм Пишним. "Так виглядає 1,4 млрд. доларів", — пояснює голова правлін

Выведение «токсинов»

Ирина Олешко
Сайт: ФОКУС
Директор департамента по работе с персоналом Ощадбанка Ирина Олешко о том, как за три года обучить более 30 тыс. сотрудников и вырастить кадровый резерв  

другие предложения