Вигідний варіант. П'ять причин обрати преміум-банкінг

Матеріали експертів банку в змі
Данило Меркулов, керівник преміум-банкінгу Ощадбанку, розповідає, чим преміум-сервіс вигідний і клієнту, і банку
Сайт: Новое время

Данило Меркулов, керівник преміум-банкінгу Ощадбанку, розповідає, чим преміум-сервіс вигідний і клієнту, і банку.

П'ять причин для клієнта вибрати преміум-сервіс Ощадбанку

1. Комфорт

Вам просто варто поглянути. По-перше, це красиво! Це зручно і конфіденційно. У нас є два типи локацій для преміальних клієнтів. Преміальні зони - це спеціальні зони в нових роздрібних відділеннях банку, де клієнт може наодинці з менеджером обговорити всі питання і, не повертаючись до загальної зали, провести касові операції. Зараз таких зон вже 17 в Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі. До кінця року плануємо, що їх буде більше 50.

Ще один формат - преміум-центри. Це відділення, які працюють виключно з клієнтами преміум-сегменту. Перший такий центр відкрито цього року в Києві. У 2018 року плануємо відкрити ще два. Для клієнта це по суті його офіс, в якому він може вирішити всі свої фінансові питання, призначити і провести зустріч.

2. Експертиза

Підбір преміальних менеджерів - це серйозний конкурс. Для роботи в Києві ми відібрали 10 найдостойніших з 170 претендентів. Це люди, які мають прекрасні комунікаційні навички, економічну освіту і мінімум 5 років досвіду роботи за фахом. У них є можливість постійно отримувати інформацію всередині банку з макроекономічних тенденцій, по роботі будь-якого з підрозділів. Крім відповідей на традиційні питання клієнтів щодо валютного курсу, оптимальних строків і валюти розміщення, розподілу фінансового портфеля між членами сім'ї, альтернативних інструментів фінансування та інше - це дозволяє нашому преміум-менеджеру бути корисним клієнту в будь-яких нестандартних ситуаціях.

3. Нестандартні рішення

Як тільки запит банківського клієнта виходить за рамки стандартного пакета банківських послуг, єдине місце, де йому можуть допомогти вирішити, це преміум-банкінг. Наприклад, переказ коштів на свої цілі в рамках електронної ліцензії на суму $50 тис. на рік. Або альтернативне інвестування, наприклад в нерухомість поза Україною. Ми також можемо придбати для клієнта облігації внутрішньої держпозики (ОВДП). Для будь-якого іншого підрозділу ця угода багатоходова і нешвидка. Оперативно реалізувати подібні рішення можна тільки в рамках преміум-обслуговування.

4. One stоp shop

Для клієнта, який обслуговується в банку різними бізнес-напрямками, саме преміум стане так званим one stоp shop. Один телефонний номер клієнт-менеджера у Вашій книжці об'єднає для Вас весь ресурс тридцятитисячного колективу банку і наших партнерів. Наприклад, клієнт обслуговується в банку як фізособа і при цьому є власником бізнесу або топ-менеджером компанії. Або у клієнта велика сім'я і виникає питання передачі капіталу в наступному поколінні або третім особам. У преміум-підрозділу є профільні партнери в усіх напрямках, які будуть оперативно включені в рішення будь-якого поставленого клієнтом завдання.

5. Клубний формат

Ми проводимо тематичні закриті заходи для клієнтів.

В рамках цих заходів клієнти знайомляться один з одним, встановлюють ділові та особисті стосунки. Неодноразово це ставало початком спільних проектів і продуктивних угод. При активному залученні експертизи банку і наших партнерів обговорювані проекти реалізуються максимально швидко. Ну а банк в свою чергу отримує лояльних клієнтів і новий бізнес на транзакційне обслуговування.

П'ять причин для Ощадбанку зробити все для зручності преміального клієнта

1. Прибуток

У нас є два основних критерії, згідно з якими ми відносимо клієнта до преміального сегменту - за розміром депозиту або за рівнем придбаної платіжної картки. У сегменті private середній розмір депозиту - понад 7 млн грн, а в сегменті преміум - близько 1 млн грн. Для порівняння нагадаю, що в роздрібному бізнесі середній розмір депозиту близько 60 000 грн. Різниця, як бачите, в десятки разів. Незначний відсоток клієнтів генерує значну частину депозитного портфеля.

2. Внутрішньобанківська синергія

Типовий профіль нашого преміум-клієнта - власник бізнесу або топ-менеджер в найактивнішому віці 35-45 років. Переконавшись особисто в комфорті роботи з банком, клієнт готовий привести на обслуговування в банк свою сім'ю, свій бізнес, рекомендувати друзям. При такому комплексному обслуговуванні клієнта, банк отримує значимий синергетичний ефект.

3. Сегментація клієнта

Ключ до ефективності банку - сегментація клієнтської бази. Ми правильно оцінили існуючий потенціал і з нуля побудували новий бізнес-напрямок. Процес модернізації Ощадбанку, який активно проходить вже протягом трьох років, дозволив нам спочатку досить високо підняти планку при створенні преміум-банкінгу. І наші зусилля виправдалися. Ми відкрили перші преміум-зони і набрали відповідний персонал. Через рік депозитний портфель сегмента преміум виріс на 61%, а число преміум-клієнтів збільшилося на 59%. Тому що преміум-клієнт отримав відповідний своїм запитам рівень сервісу.

4. Професіоналізм

Робота з преміальним сегментом клієнтів досить складна, комплексна, вимагає високої кваліфікації фахівців і більш складних процедур. Коли ця система вибудувана, вона підтверджує статус банку як високотехнологічного, професійного гравця на ринку фінпослуг. Це вагомий аргумент на користь того, що ми - сучасний банк, а не ощадкасса.

5. Інвестиційна привабливість

Наявність преміального підрозділу робить банк привабливим для інвесторів. Ощадбанк при стратегічному партнерстві з ЄБРР йде по шляху трансформації. Структурування преміум-банкінгу як окремого, високоприбуткового бізнес-сегмента, як зрозуміла для стратегічного інвестора бізнес-модель істотно підвищує вартість цього державного активу.

http://biz.nv.ua/ukr/finance/vigidnij-variant-1565660.html

інші статті

Рік Бобра

Колонка Андрія Пишного
Сайт: журнал "Бізнес"
Рік Бобра Плюс 23 тисячі підприємців. Такий підсумок року роботи Ощаду в рамках національної програми підтримки підприємців «Будуй своє». 23 тисячі нових клієнтів сегмента мікро-, ма

Голова Ощадбанку: До банківської системи потрібно ставитися як до кришталевої ва...

Інтерв’ю А.Г.Пишного
Сайт: Мінфін
Український банківський ринок переживає непрості часи. Після націоналізації Привату галузь було монополізовано державою. За даними НБУ, за підсумками минулого року на підконтрольні Мінфі

Герої нового часу

Блог Андрія Пишного
Сайт: Новое время
Сьогодні державна бюрократія тріщить по швах, а підприємці перемагають Українські підприємці за понад 25 років пройшли виняткове загартування у боротьбі з державною бюрокр

другие предложения