Порядок повернення грошових коштів корпоративних клієнтів
з депозитних рахунків філії - Кримського республіканського управління

Для клієнтів, у яких термін зберігання строкових вкладів (депозитів) закінчився

Для цього необхідно звернутись до будь-якої установи АТ «Ощадбанк», розташованої на території України поза адміністративними межами АР Крим та м. Севастополя, та надати такі документи:

  • Клопотання клієнта на офіційному бланку до АТ «Ощадбанк» з проханням перерахувати вказаний депозитна рахунок в банківських установах на материковій частині України (новій або діючий);
  • Оригінал договору строкового вкладу (депозиту), що укладений з філією - Кримським республіканським управлінням АТ «Ощадбанк»;
  • У випадку, якщо у клієнта відсутні відкриті поточні рахунки в банківських установах на материковій частині України:
    • надати повний пакет документів для відкриття депозитного рахунку в АТ «Ощадбанк» згідно з наступним переліком;
    • картку зі зразками підписів і відбитка печатки (в двох примірниках, оригінали, засвідчені нотаріально); 
    • платіжне доручення на перерахування суми вкладу (депозиту) на поточний рахунок в АТ «Ощадбанк» або до іншої банківської установи на материковій частині України в двох примірниках на паперовому носії;
    • після проведення процедури повної ідентифікації підписати додатковий договір до діючого депозитного договору про зміну реквізитів рахунку повернення суми строкового вкладу (депозиту). Відповідно, новим рахунком для повернення суми депозитного вкладу буде або поточний рахунок в установі АТ «Ощадбанк» на материковій частині України або інший поточний рахунок в будь-якому українському банку на материковій частині України.

Усю необхідну додаткову інформацію ви можете отримати в будь-якій установі АТ «Ощадбанк» на території України поза адміністративними межами АР Крим та м. Севастополя. 

другие предложения