Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Ощадбанк відзначено за успішну реалізацію інклюзивних ініціатив

Новини Ощаду

Ощад посів І місце в номінації «Кращий приклад впровадження інклюзивного підходу» за реалізацію інклюзивної програми «Моя безбар’єрність» в рамках UKRAINIAN CX EXCELLENCE 2024 – всеукраїнської премії за найкращий клієнтський досвід (СХ). Мета рейтингу – відзначення особливих досягнень компаній у впровадженні кращих СХ-практик та ефективних кейсів клієнтоцентричних підходів. У змаганні за першість в 15 номінаціях, пов’язаних із клієнтським досвідом, брали участь понад 300 компаній. На церемонії було представлено 93 кейси від 55 українських та міжнародних бізнесів, що працюють в Україні  

«Під час великої війни впровадження інклюзивних ініціатив набуло ще більшого значення. Мета програми Ощадбанку «Моя безбар’єрність» створення безперешкодного середовища для всіх груп клієнтів. У цій програмі ми особливо акцентуємо увагу на потребах людей з інвалідністю та ветеранів / ветеранок. Обов’язок суспільства – усунути перешкоди, які заважають отримувати рівні послуги всім групам клієнтів, а також стримують адаптацію, реабілітацію та самореалізацію демобілізованих захисників України», – прокоментував Сергій Наумов, голова правління Ощадбанку.

«Моя безбар’єрність» є відповіддю на виклики, які ставить перед нами час. Вона містить три основні компоненти – фізичну доступність нашої мережі, спеціальну сервісну модель та відповідне навчання співробітників, а також покращення ІТ-сервісів, щоб зробити послуги Ощаду ще більш інклюзивними. По кожному з цих напрямів роботи ми маємо суттєвий прогрес і тому вважаємо присудження нам цієї нагороди абсолютно виправданим», – вважає Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.

Ощад має 25 суперінклюзивних відділень за власним проєктом (два з яких, на жаль, знаходяться на тимчасово окупованій території) та збільшує частку мережі, яка повністю відповідає державним вимогам інклюзивності. Наразі таких установ в Ощадбанку більше половини. Для забезпечення належного обслуговування всіх груп клієнтів банк реалізовує широку внутрішню програму навчання «Інклюзивно привітні», в якій беруть участь близько 10 тисяч працівників. Покращення IT-сервісів має на меті розвиток безбар’єрних цифрових послуг, які кожний клієнт може отримати віддалено з будь-якої точки світу. Останнє вагоме досягнення в цій сфері – запровадження цифрового онбордингу, завдяки якому стати клієнтом Ощадбанку та оформити цифрову картку можна без відвідування відділення.

До інших напрямів програми «Моя безбар’єрність» належить участь у спільних з партнерами проєктах з фізичної реабілітації ветеранів / ветеранок, зокрема допомога Superhumans Center та створення мобільного реабілітаційного модуля в Овручі Житомирської області. Важливий напрям роботи банку – інформаційна кампанія з пропагування кращих безбар’єрних практик. Так, у березні цього року Ощадбанк провів масштабу конференцію з цих питань. Також банк є партнером тревел-шоу з інспектування міст України на предмет безбар’єрності «Відвал ніг», ведучим якого є ветеран російсько-української війни Олександр Терен.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку