Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Інформація для клієнтів!

Повідомлення для клієнтів

Повідомляємо про те, що деякі банкомати, термінали самообслуговування та POS-термінали Ощадбанку можуть не працювати через відсутність зв’язку. Наші партнери з компанії Київстар працюють над вирішенням технічних питань.

Незважаючи на це, всі сервіси Ощадбанку, не пов'язані з Київстаром, працюють стабільно.

З переліком найближчих відділень та банкоматів та їх розташуванням можна ознайомитись на сайті Ощадбанку (https://www.oschadbank.ua/map) та в застосунку Мобільний Ощад.

Для зв’язку з Контакт-центром Ощадбанку можна використовувати стаціонарний телефон, номер 0800210800, встановити зв’язок з оператором через чат-бот у мобільному застосунку Мобільний Ощад або скористатись сервісом «дзвінок з сайта банку».

Здійснити web-дзвінок можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok

Повідомлення для клієнтів

Прес-служба Ощадбанку