Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.58 41.95
EUR 48.45 49.20

Моя кредитка

Відкривайте онлайн та користуйтесь перевагами

  • Кредитний ліміт до 400 000 грн до 5 років з автопролонгацією
  • Безкоштовне зняття та переказ кредитних коштів
  • До 92 днів пільговий період на обрану в чат-боті категорію товарів та до 62 днів на усі інші категорії покупок під 0,001% річних
  • Додаткові знижки при розрахунку в магазинах АТБ
  • Процентна ставка - 3,9%/міс. Реальна річна процентна ставка – 58,27%/рік

Отримати кредитку Ощаду просто

Відкривай в додатку Мобільний Ощад
1

Завантажте додаток Мобільний Ощад

У App Store чи Google Play

2

Пройдіть ідентифікацію

через застосунок Дія

3

Отримайте Мою кредитку від Ощадбанку

та створіть пароль для входу у Мобільний Ощад. Готово!

Тарифи

Відкриття та обслуговування
Поповнення
Видача готівки
Платежі та перекази
Послуги інформування
  • Відкриття та обслуговування
    безкоштовно для неіменної або цифрової картки
  • Валюта рахунку
    UAH
  • Випуск іменної картки
    100.00 грн
  • Обслуговування додаткової картки (за рік)
    100.00 грн

Можливості та переваги

Мобільний Ощад

Переказуйте кошти, сплачуйте комуналку, отримуйте перекази із-за кордону, відкривайте онлайн-депозити, створюйте регулярні платежі, обмінюйте іноземну валюту та користуйтеся іншими банківськими сервісами у будь-якому куточку світу в режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

Мобільні заощадження

Отримуйте додатковий дохід за розміщення власних коштів на накопичувальній частині карткового рахунку з послугою «Мобільні заощадження»

Контролюйте витрати

Будьте в курсі всіх операцій – підключіть інформування про розрахунки. Оберіть зручний канал: SMS, Viber чи push-сповіщення. Підключіть послугу інформування в додатку Мобільний Ощад, у чат-боті, відділенні банку або через Контакт-центр.

Бонусні програми

Накопичуйте бали за розрахунки карткою та обмінюйте їх на приємні подарунки або на спеціальні пропозиції від партнерів в програмі Mastercard Більше або Visa «Мої бонуси»

Служба підтримки Ощадбанку

Окрема команда висококваліфікованих працівників Контакт-центру, які працюють цілодобово, забезпечать для Вас найкращий сервіс. Крім того, в автоматичному режимі, без участі оператора, Ви можете дізнатись необхідну інформацію або виконати операцію. Просто зателефонуйте 0 800 210 800 (безкоштовно).

Чат-бот

Віртуальний помічник в Telegram, Viber, Messenger Facebook та сайті Ощадбанку, який цілодобово до ваших послуг. Він привітний та турботливий і залюбки допоможе у вирішенні різних питань.

Безконтактні розрахунки

Реєструйте свою картку в Apple Pay/Google Pay/Garmin Pay/Mi Pay та швидко, зручно, безпечно в один дотик оплачуйте безконтактно смартфоном, годинником або фітнес-браслетом покупки або послуги

Зручні оплати

Реєструйте свою картку в Apple Pay/Google Pay/ Garmin Pay/ Mi Pay та швидко, зручно, безпечно в один дотик оплачуйте безконтактно смартфоном, годинником або фітнес-браслетом покупки або послуги.

Важлива інформація

Попередження клієнтам – фізичним особам при користуванні банківськими послугами, що надаються фізичним особам за поточними рахунками з використанням електронних платіжних засобів
  • У клієнта є можливість достроково повернути кредит без застосування штрафних санкцій.
  • Клієнт має право відмовитись від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів з дня укладення договору про споживчий кредит (у разі відмови від такого договору клієнт сплачує відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, встановленою цим договором, та вчиняє інші дії, передбачені договором).
  • Договір про споживчий кредит може бути розірваний на вимогу або за ініціативою однієї із Сторін в порядку визначеному договором про споживчий кредит та/або законодавством. Клієнт має право ініціювати розірвання договору про споживчий кредит, в порядку, передбаченому договором, шляхом подання до Банку відповідної заяви.
  • Зміни до договору про споживчий кредит оформляються, шляхом публікації договору про споживчий кредит зі змінами на вебсайті Банку та/або розміщення оголошень про такі зміни у всіх підрозділах клієнтського обслуговування фізичних осіб в Банку, з дотриманням строку, визначеного договором про споживчий кредит, необхідного для ознайомлення клієнтів з такими змінами.
  • У разі невиконання клієнтом обов'язків за договором Банк, відповідно до умов укладеного договору та діючого законодавства, має право вимагати відшкодування завданих збитків у вигляді неустойки (штраф, пеня).
  • Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено умовами договору про споживчий кредит або законом.
  • У клієнта є можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
  • Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання послуги з надання кредиту (крім надання пакета банківських послуг).