Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Вбудовуємося: як працює вхідний маркетинг

Сам-собi-маркетинг

Натепер одним із найбільш ефективних маркетингових інструментів є inbound marketing. Гасло вхідного маркетингу (інбаунд-маркетингу) звучить так: «Класний контент – запорука успіху». Його суть у тому, щоби потенційний споживач щонайдовше затримався на сайті. Для цього його увагу треба привернути цікавим і корисним описом послуги чи товару.

 

Для компанії, що торгує вживаними автівками, такою принадою можуть стати статті про розмитнення чи реєстрацію транспорту, сервісні поради та огляди ринку. Залежно від цільової аудиторії формат подання матеріалу може змінюватися чи доповнюватися. Текст статті можна розбавити відео чи інфографікою.

 

Відео – чи не найпопулярніший вид контенту для вхідного маркетингу, адже дозволяє наочніше подавати матеріал, його легко сприймає аудиторієя. Навіть розміщене на сторонніх майданчиках, таких як Youtube чи Vimeo, воно може привести потенційних споживачів на ваш сайт по додаткову інформацію. Звісно, якщо була якась згадка про сайт у титрах, рекламна фраза чи логотип компанії, що дозволить її легко ідентифікувати.

 

Для створення власних відеороликів, що можна було б використовувати як маркетинговий важіль для залучення додаткових клієнтів, компанії часто співпрацюють з добре відомими відеоблогерами, які можуть допомогти під час розкручування нової кампанії чи продукту.

 

Але якщо планується чималий об’єм матеріалу, рано чи пізно постає питання знімання власних роликів або створення власного відеоканалу. А це вже додаткові гроші на персонал, обладнання та професійну обробку відео.

 

Зазвичай компанії, що торгують товарами широкого вжитку, окрім опису товару та фотографій пропонують відеоогляд, де споживач може побачити майбутню покупку в умовах, наближених до реальної експлуатації. Логіка розміщення цих матеріалів проста: якщо споживач однаково шукатиме відеоогляди та поради, то нехай це робить там, де йому пропонують придбати уподобаний товар.

 

Нещодавно з’явився новий підвид оглядів – анбоксинг. Власне, це лише розпакування товару. Жодного обговорення технічних характеристик чи експлуатації товару. Тому популярність анбоксингу стрімко падає.

 

Щоб відеоконтент як інструмент інбаунд-маркетингу був ефективним, треба робити багато різних матеріалів, не боячись обрати надто загальну тему. Приміром, якщо ви продаєте автомобільні колеса, то привернути споживача можна не лише описом чи порівнянням конкретних зразків, але й супутніми темами, такими як загальні відомості про різницю між літньою та зимовою гумою, особливості зберігання коліс, догляд за дисками тощо.

 

Для компаній, які пропонують різноманітні послуги, доречно подавати матеріали з різними саксес-сторі, тобто прикладами виконання своїх робіт із реакцією задоволених клієнтів. Якість зйомки цих відгуків значення не має, достатньо відео на камеру смартфону. Також непогано працюють огляди аналогічних послуг на ринку з акцентом на власних перевагах.

 

Важливо пам’ятати, що ці кроки спрямовані на те, аби монетизувати весь трафік, який його надасть популярність ваших відео. Тобто перетворити глядача на клієнта. Одних цікавих роликів для цього замало, і у вас мають бути достойні комерційні пропозиції, інакше ваш вхідний маркетинг не спрацює.

Сам-собi-маркетинг

АТ "Ощадбанк"