9 листопада Marketing Media Review за підтримки Ekonomika+ провів другий «Наверняка MRKTNG Марафон». Ми відтиснули справжній концентрат інсайтів та прикладних порад від спікерів марафону – найкращих українських фахівців з маркетингу.
Маркетинг.gov, або Як змінювати непідвладне часу
Олена Ковальська, директор з маркетингу Ощадбанку
Знаходити компроміси та правильні рішення – це дуже креативне завдання для маркетолога.
Використовуй те, що під рукою, і не шукай іншого. Ми почали з Facebook. Він нам дозволяє віднайти tone of voice.
Ми зробили ставку на бобра (логотип програми "Будуй своє") і не пошкодували. Прибрали б бобра – і що б залишилося?
Який сенс говорити про майбутнє? Про майбутнє не говорять – його роблять.
Youtube = Google для ядра завтрашніх споживачів. Чого можна навчитися у відеоблогерів?
Микола Рогінець, маркетинг-директор YouTube-мережі AIR
Де аудиторія – там рекламодавці. Де рекламодавці – там гроші.
Чого можна навчитися у влогерів? Довіри. Це основна проблема бізнесу, тому що він обмежує цю цінність.
Час, який аудиторія може витратити на ваш контент, – це єдине мірило ставлення споживача.
Відео – це просто інструмент. Потрібен продукт, який відповідає потребам, і реклама, яка відповідає продукту.
Ти раз зняв, воно десять років працює.
Одне стратегічне завдання для бренда – він має стати схожим на людину, на влогера.
Моршинська. Супергерої. Як утримувати планку і куди йти, коли ситуація дозволяє не метушитися
Наталя Ревіка, директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine
Діти в Україні п’ють компот. Вони з народження звикають до цукру. Вода – нецікавий продукт для дітей.
Ми завжди перевіряємо наших партнерів на збіг цінностей. У випадку з Disney усе збіглося: ми хотіли і вчити, і розважати. У чому плюс співпраці з Disney – компанія надає матеріали для підтримки.
Після рекламної кампанії «Пий та грайся» ми отримали багато листів від батьків з подякою: «Моя дитина п’є чисту воду».
Термін існування продукту потрібно завчасно визначати, щоб потім він не залишався на полицях магазинів.
Ми працюємо над тим, щоб «Моршинська» була брендом для всіх. У нас досить великі масштаби та упізнаваність, тому це принципова позиція.
Маркетинг з Times Square. Як застосовувати досвід світових брендів в Україні
Вікторія Константинова, маркетинг-експерт, екс-маркетинг-директор Lenovo Ukraine
Система – це налагоджений процес, який заощадить ваші час і гроші.
Власники західних компаній регулярно беруть участь у забігах у Central Park, благодійних івентах. Це все self-PR і нетворкінг. Він надає бізнесу «обличчя».
В Америці, якщо ти не вивчиш уроки з самопрезентації та самопіару, просто не закінчиш курси англійської мови.
Утримати клієнта набагато дешевше, ніж знайти нового.
Семплінг – це коли компанія дає спробувати свої послуги або продукт на смак. Скільки б він не коштував, однаково дешевше, ніж залучати нового покупця. Ваш клієнт уже пройшов воронку продажів, зацікавлений і перебуває у вашій точці продажів.
Digital marketing for non-digital organization
Рудольф Паолі, директор з маркетингу «Філіп Морріс Україна»
Якщо ти хочеш зробити діджитал-трансформацію, ти повинен бути людиною, яка мислить діджитально.
За допомогою діджитала ми повернули Брюса Лі до життя. Це коштувало нам $5 млн.
Діджитал повинен бути інтегрований у ваш бізнес-план, але не він має бути вашою основною активністю.
Зміни свою компанію ще до того, як тобі потрібно буде це зробити.
Customer experience. Що потрібно знати, вміти і робити, щоб стати face CXO
Наталія Шматько, директор департаменту клієнтського сервісу мережі кінотеатрів Multiplex
Клієнтський досвід – це ваша стандартна послуга, післясмак, який залишається у клієнта після контакту з вашим бізнесом. І це має працювати ідеально.
Не можна зробити добро всім. Тому що не всі – ваші клієнти.
Час – це найбільша цінність, яку ви можете дати клієнту.
На самому початку роботи у всіх приблизно нуль лояльних клієнтів.
Акції ви ще зможете порахувати. Але збиток від негативного клієнтського досвіду – ніколи.
СЕО повинен підписатися кров’ю під усім, що відбувається в бізнесі, – тільки тоді все вийде.
Ви отримаєте лояльних клієнтів, якщо у вашому бізнесі правильні люди роблять правильні речі правильним чином.
Не заохочуйте очікування клієнта, знижуйте «нерозумні і нелогічні» вимоги.
Зарплатню забезпечує клієнт – бос просто видає її.
Нині час шантажу. Такого розбещеного клієнта, як в Україні, не побачиш ніде.
Як знати клієнта краще за нього самого?
Ольга Капустіна, директор з маркетингу WOG
Єдине, що цікавить клієнта, коли він заправляється, це номер колонки.
Коли топ-менеджери працюють у полях, вони подають приклад працівникам.
Шукайте та експериментуйте з тією цінністю, яка буде унікальною для кожного клієнта.
Просто, зрозуміло, жодних проблем – це ті кити, які ми використовуємо в комунікації.
Вище норми. Як трансформувати компанію за допомогою маркетингу?
Ольга Липко, маркетинг-директор мережі клінік «Добробут»
Усі маркетологи дуже клієнтоорієнтовані. Але насамперед потрібно бути людиноорієнтованим.
Крута медицина тоді, коли вона не потребує реклами. Державні лікарі ж не потребують реклами.
Найкрутіша конверсія у нашому бізнесі – це сарафанне радіо.
Кадри на сьогодні – найважча ситуація в медичному бізнесі.
Я згодна, що надто далекі прогнози не працюють, але потрібно комунікувати про якісь зміни заздалегідь.
Відносини з людьми повинні приносити не тільки вигоду, але й задоволення.
Сьогодні або ніколи. Як використовувати події, щоб про бренд заговорили
Ольга Кокошко & Олег Киселиця, стратегічний директор & креативний директор РА «Кінограф»
95% інформації не засвоюється, тому що її занадто багато.
Люди готові платити за медійну тишу, за те, щоб ми їм нічого не продавали.
Розумні бренди переходять на етап культури – ведуть постійний діалог з аудиторією.
Наша робота – знати, що збуджує людей, і передбачати, що їх збуджуватиме завтра.
Ми хочемо дати лише кілька порад:
• Тепер або ніколи!
• Половина історій трапляється, половина вигадується!
• Крутий контент просуває себе сам!