Ви отримали від Ощадбанку наступне повідомлення:

«Шановний клієнте, запрошуємо Вас до найближчого відділення для поточної актуалізації Ваших даних згідно вимог НБУ. Для цього потрібно взяти з собою лише паспорт та ІПН.»

Ось деякі питання, які можуть у Вас виникнути, та відповіді на них:

Чому я маю проходити актуалізацію та оновлювати анкетні дані?

Актуалізація інформації є стандартною банківською процедурою. Відповідно до чинного Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк зобов’язаний вживати заходи для належної перевірки й забезпечувати актуальність отриманих та наявних документів, а також інформації про клієнта на підставі наданих ним офіційних документів.

Як часто я маю проходити актуалізацію та оновлювати анкетні дані?

Період оновлення інформації для кожного клієнта встановлюють індивідуально за сукупністю факторів, визначених постановою НБУ Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу від 19.05.2020 №65, але не рідше ніж раз на п’ять років.

Чи маю я оновлювати анкетні дані, якщо вони не змінилися?

Навіть якщо Ваші ідентифікаційні дані не змінилися, банк усе одно має отримати документальне підтвердження їхньої чинності й оновити Вашу інформацію в анкеті-опитувальнику.

Чи може бути проведена актуалізація даних на підставі документів в застосунку «ДІЯ»?

Так, при зміні ідентифікаційних даних банк може провести ідентифікацію по е-паспорту/е-паспорту для виїзду за кордон, але для проведення актуалізації решти даних Банк має отримати анкету-опитувальник, підписаний Вами.

Зараз я знаходжусь не за місцем реєстрації/обслуговуючого відділення, чи можу я звернутись для актуалізації даних до найближчого відділення Ощадбанку?

Так, Ви можете заповнити анкету-опитувальник в найближчому до Вас відділенні, а менеджер надішле  інформацію до обслуговуючого відділення.

Зараз я знаходжусь за кордоном, які мої дії?

Після повернення до України запрошуємо Вас до найближчого відділення Ощадбанку з метою проведення актуалізації даних.

Скористайтесь попереднім записом у відділення

Обирайте відділення та комфортний час для спілкування з менеджером у зручних сервісах:

Зверніть увагу, у нас є багато корисних послуг:

Новий додаток Мобільний ощад
Користуйтесь послугами банку будь-де та будь-коли. Встановіть додаток на смартфон!
Мій валютний депозит
Гарантоване зростання вашого доходу при зростанні курсу НБУ
Преміум банкінг
Станьте клієнтом Oschadbank Premium Banking і користуйтесь всіма привілеями