призначення пенсії та адресної допомоги
особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України (Луганської та Донецької  області)

Інформація для переміщених осіб
Розгорнути Згорнути

а) Відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України №427 від 15.06.2015 р. та №428 від 15.06.2015 р. АТ «Ощадбанк» визначається уповноваженим банком для проведення виплат адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

б) Грошова допомога особам, які переміщуються, призначається на сім’ю та виплачується одному з її членів за умови надання письмової згоди довільної форми про виплату грошової допомоги цій особі від інших членів сім’ї в розмірах, призначених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 р. №505, зі змінами.

в) Член сім’ї, який буде подавати документи, має зареєструватись у Контакт–центрі або на сайті АТ «Ощадбанк» у «Форма реєстрації Одержувачів адресної допомоги» (форма реєстрації переселенців із зони АТО) для призначення дати, часу та установи АТ «Ощадбанк» для отримання виплати.

г) Звернення до установи АТ «Ощадбанк» відбувається в призначений день та час, зазначений у «Запрошенні на отримання адресної допомоги» (якщо реєстрація відбувається на сайті Банку) або призначений співробітником Контакт – центру (при телефонному зверненні).

д) В установі АТ «Ощадбанк» у зазначений день та час здійснюється приймання документів, відкриття рахунку та видача платіжної картки для отримання адресної грошової допомоги уповноваженому члену сім’ї.

е) Після подання документів до установи АТ «Ощадбанк»  органом з питань соціального захисту населення за місцем фактичної реєстрації одержувачу буде призначено та зараховано на відкритий рахунок адресну грошову допомогу.

У разі виникнення питань щодо призначення адресної грошової допомоги та терміну її виплати одержувачам необхідно звертатись до органів з питань соціального захисту населення  за місцем фактичної реєстрації.

Підстави для призначення адресної грошової допомоги
Розгорнути Згорнути

Виплата щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово–комунальних послуг установами АТ «Ощадбанк», здійснюється на підставі:

Форма заяв (для призначення адресної грошової допомоги)
Розгорнути Згорнути

Письмова згода оформлюється в довільній формі (нотаріального засвідчення не потребує) з обов’язковим зазначенням наступної інформації:

  • П.І.Б. члена сім’ї,
  • серії, номера паспорта,
  • Рекомендований текст згоди

Заява
«Я, ____________________________________ (П.І.Б. члена сім’ї, серія, номер паспорта), підписанням цієї заяви даю згоду на виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї ______________________________(П.І.Б., серія, номер паспорта), обробку, використання, зберігання моїх персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” з метою отримання щомісячної адресної допомоги».
Дата, підпис.

Перелік документів, який необхідно мати з собою при зверненні до установи АТ «Ощадбанк»
Розгорнути Згорнути

Якщо Адресна допомога призначається вперше:

  • Копія паспорта громадянина України або документа, що його замінює;
  • Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті, або які не є громадянами України);
  • Копія довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються (видається уповноваженим органом). Довідка не є дійсною без проставлення на її зворотному боці відмітки територіального підрозділу ДМС про реєстрацію місця проживання осіб, зазначених у довідці.
  • Копія свідоцтва про одруження;
  • Копії свідоцтв про народження дітей;
  • Письмова згода в довільній формі про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї (з зазначенням П.І.Б. члена сім’ї, серії, номера паспорта).

Якщо Адресна допомога призначається на наступні періоди:

  • Копія паспорта громадянина України або документа, що його замінює;
  • Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті, або які не є громадянами України);
  • Копія довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються (видається уповноваженим органом). Довідка не є дійсною без проставлення на її зворотному боці відмітки територіального підрозділу ДМС про реєстрацію місця проживання осіб, зазначених у довідці.