Інформація для призначення пенсії та адресної грошової допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України



Форма реєстрації Одержувачів адресної грошової допомоги (форма реєстрації переселенців із зони АТО)

перейти до форми

Форма перевірки реєстрації Одержувачів адресної грошової допомоги

перейти до форми

Інформація для переміщених осіб
Розгорнути Згорнути

Виплата пенсії та щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, установами АТ «Ощадбанк» здійснюється на підставі:

  • Постанови Кабінету Міністрів України від 14.03.2016р. № 167 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету міністрів України»:
  • починаючи з 1 травня 2016р. внутрішньо переміщеним особам пенсії (щомісячне довічне грошове утримання), усі види соціальної допомоги та компенсації, довічні державні стипендії, що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, виплачуються через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України”;

  • починаючи з 1 липня 2016р. виплата пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, довічних державних стипендій за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, що призначені внутрішньо переміщеним особам, здійснюється через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України”.

  • з 1 серпня 2016 р. буде розпочато виготовлення та обмін існуючих платіжних карток на платіжні картки, які одночасно є пенсійним посвідченням, із зазначенням графічної та електронної інформації про власника та його електронного цифрового підпису.

Відкриття рахунків та обслуговування діючих рахунків, відкритих для внутрішньо переміщеним особам для отримання адресної грошової допомоги та пенсії буде здійснюватися за окремим Тарифним пакетом «Східний». 
Форма заяв (для призначення адресної грошової допомоги)
Розгорнути Згорнути

Письмова згода оформлюється в довільній формі (нотаріального засвідчення не потребує) з обов’язковим зазначенням наступної інформації:

  • П.І.Б. члена сім’ї,
  • серії, номера паспорта,
  • Рекомендований текст згоди

Заява
«Я, ____________________________________ (П.І.Б. члена сім’ї, серія, номер паспорта), підписанням цієї заяви даю згоду на виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї ______________________________(П.І.Б., серія, номер паспорта), обробку, використання, зберігання моїх персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” з метою отримання щомісячної адресної допомоги».
Дата, підпис.

Перелік документів, який необхідно мати з собою при зверненні до установи АТ «Ощадбанк»
Розгорнути Згорнути

Якщо Адресна допомога призначається вперше:

  • Копія паспорта громадянина України або документа, що його замінює;
  • Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті, або які не є громадянами України);
  • Копія довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються (видається уповноваженим органом);
  • Копія свідоцтва про одруження;
  • Копії свідоцтв про народження дітей;
  • Письмова згода в довільній формі про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї (з зазначенням П.І.Б. члена сім’ї, серії, номера паспорта).

Якщо Адресна допомога призначається на наступні періоди:

  • Копія паспорта громадянина України або документа, що його замінює;
  • Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті, або які не є громадянами України);
  • Копія довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються (видається уповноваженим органом).

Для перерахування пенсії:

  • паспорт громадянина України або інший документ, що його замінює;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків за наявності інформації (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті або які не є громадянами України);
  • довідка про взяття на облік особи, яка переміщуються (видається органом соціального захисту населення);
  • пенсійне посвідчення або інші документи, підтверджуючі отримання пенсії. У разі, якщо переміщена особа набула пенсійного віку або до набуття пенсійного віку залишилось менше трьох місяців, надання цих документів не є обов’язковим.